Rövid beszámoló az ICON-ról


A második koncert beszámolóm most az MTV icon koncert sorozatból; a múltheti Ákos feldolgozásokat bemutató éjszakáról szól.
Sajnos olyan rengeteg dolgot nem tudok mondani, mert rengetegen voltak, és csak a Coke Club stégjén (ami szertinem legyen "sztédzs" , ha már közöm van szegedhez) kaptunk helyet. Nem is baj, mert végig kellett volna állni másfél-két órát, szóval inkább messzebb mentünk - de ültünk - és ittuk a macifröccsöt. Így csak hallgattuk a koncertet, de ez se volt rossz sőt... de akkor inkább menjünk a zenékre.

Hát az elején volt egy AFC vagy mi, aminek rettentően örültünk. (iróniát tessék észrevenni) Na de mindegy is, biztos meg volt a közönségük, ami nem én vagyok, szóval hagyjuk is ezt...



Legjobban a Hősöket vártam, nagyon kíváncsi voltam, hogy mégis hogy a fenébe lehet Ákos számokat rappelni. Szinte csak miattunk mentem. Azt kell mondjam az Ikon-t nagyon nagyon durván sikerült előadni. Egyszerűen remek volt!  Persze mivel mindenki két számot játszott kaptunk egy Örvényt is tőlük, de én az előzőt preferálom.



Sajnos engem mutat be, de nem sok együttest ismertem, vagy ha netán hallottam már a nevüket sosem hallgattam őket. Ilyen a Sunshine Jazz. Ennek ellenére nekem ők voltak a nagy meglepetés.



Itt a The Moog is. Őket csak azért tettem be, mert engem emlékeztetnek az Amber Smith-re akiktől még nem tettem be semmit, de majd fogok. Nekem egy albumuk van csak meg, de azt rongyá hallgattam, és marha nagy mákomra a tavalyi SZINen elkaptam őket a "szünetjük" előtt. Remélem nemsokára előbujnak.



Igen igen. Mi mást tennék be utolsónak mint Ákos jó öreg barátját Jamie Winchestert. Mondjuk így vissza gondolva egyértelmű hogy a Gyilkos ezüstgolyót játsza majd el, de amikor ott este meghallottam hogy "övé lett" a kedvenc számom elfeledtem azokat a kellemetlenségeket mint a nagy tömeg, az álló helyek és a nem túl tisztán hallatszodó zene. A másik száma pedig a számomra legelső Ákos szám, amit kb még a Z+-on láttam először ez pedig a Keresem az utam.

Sajnos nem túl részletes ez a beszámolóm, mint az első, mert hát egy ilyen nagyszabású szabadtéri koncert azért nem hasonlítható össze egy müpás koncerttel. Nem egy kategória. Persze a youtube minősége sem üti meg a minimumom (becsüljük meg amink van), de arra jó, hogy az Ákos fanok halljanak valami újat, akik nem voltak ott lássák amit mi láttunk és hát hogy itt is meglegyen az a pár szám, amire sikerült a messzitávolból felkapni a fejem.

Ahogy én figyelgettem az előző ICON koncertek fellépőit, szerintem ez volt a legszinesebb válogatás; volt itt színházi dráma, emo, rock, metál, rap, jazz, pop, magyar-angol, szöveg írás-fedítés meg még miegymás. Szóval köszönjünk MTV, Coke Club és Ákos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...