Amsterdam Acoustics


Szóval, már írtam, hogy lesz erről szó. Hogy mi is az az Amsterdam Acoustics? 2009 júliusában indult el ez a "produkció". Lényegében mindenféle zenészek elutaznak Amsterdamba és ott egy-egy számukat adják elő akkusztikus feldolgozásba, és ezt felveszik videóra, pont.




Igazából keresgéltem több infót erről a dolgról, de egyszerűen semmi. Sehol se találtam semmit. Igazából azért jó ez, mert teljesen random helyeken vannak felvéve a zenék, csomó remek, mondhatni talán, kissé kevésbé ismert, de rendkívűl jó zenekarokat lehet felfedezni vele. A videókat megtaláljátok a főhonlapjukon, vagy akár facebookon is. Pont innen van egy infó, hogy leálltak a filmkészítéssel, de szerencsére nemsokára újra neki állnak és kapunk még egy kis holland akkusztikát.



Aki szereti az ilyen "egy gitáros" zenéket annak kötelező. Egyébkét ilyen zenekarokra kell gondolni (én örültem, amikor találtam általam ismert zenekarok  AA dalait) :
We were promised jetpacks,
Dead confederate,
The asteroids galaxy tour (mr2-ből ismerhető),
Pete and the pirates (akiktől kaptok is nemsokára 1-2 számot),
Peter Bjorn and John (biztos mindenki ismeri a Young Folks c. számuk)
 vagy épp a The XX ( és az általam kirakott Crystalised számukat lehet meghallgatni AA-ban)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...