Hősök

Második

Nekem a második nap délutánján jött meg az első olyan érzés, hogy megérte elmenni szinre. Majdnem lekéstem a Hősök koncertet, de szerencsére nem. Kora délutén volt, még sütött a nap is, a kis medencébenpár százan lehettünk de hatalmas volt. Én csak 1-2 számot ismertem tőlük, de így is végig tomboltam az egészet.


Az előző számot persze nem pont a fruttikkal adták elő, de imádtam. Mellesleg a koncert alatt 2x le is ültették a közönséget, másodszorra  az igen igen komoly volt. Először a srácok ültek le a szinpadon, majd az egész közönség. Majd az egész együttes kapott egy kb 1 perces szólót a szám alatt, így búcsúztak el. 
Amúgy ez volt az a szám:


Persze élőben hoszabb volt, kaptuk egy pár fasza szólót még:  billenytű, basszer, szoló, dob.
Elég jó volt. 
Ja! És a végén a srácok lejöttek a szinpadról a közönség elé, és megkértek egy hivatásos fotóst, hogy csináljon a könzönséggel egy képet. Még mindig nem találtam meg azt a képet :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...