Most már rajtuk van a sor...

végre. Előkaptam a Snow Partolt is. Ők lennének:

Alternatív rock bandáról van szó. Írek ők is. Mint a legtöbb alternatív rock eggyüttes. 1994-ben alakultak Glasgow-ban. '97 ben adták ki első 3 számukat, majd '98-ban az első albumot. Egyébként a második albumuk több mint 3 millió példányban kelt el, szóval nem kis teljesítményen nyomják a srácok. Máig felidegesít, amikor egy Est nevezetű újságban írták, hogy nagyon hasonít a zenéjük a Coldplayhez, meg egy kalap alá veszik őket velük stb. Jó nagy hülyeség (tssh: a Clodplay 1997-es) Na meg hogy "trendi nem szeretni őket" ... nem is bosszantom magam, itt egy szám:


Egyből valami finomba ütköztem. A The Black Donnellys c. sorinak (ír maffiózó srácokról szól, erősen ajánlott) a pilotjának a végén játszották ezt a számot. Nem ez volt az eredeti pilotba, mert az eredeti zenével valami jogi problémák voltak és erre lett kicserével. Ami meglepő módon (számomra) igen is semmit sem rontott az eredeti hangulatán a jelenetnek. Amúgy innen ismertem meg őket először.
Egyébként az eredeti videóklippjét is most látom először, nem is tudtam hogy ennyire klassz.


Igen itt egy lassabb romantikusabb szám jött. Az énekesnő pedig Martha Wainwright, ez zenei családból származó leányka, ő is írta nagyszészben ezt a számot. iTunes-on pedig a top 100 ban is benne van ez a szám.

És utolsónak pedig parasztosan csak egy vörösbor:


Mostanában ezt hallgattam rongyá, a 2009-es Up to now c. albumról jött. Persze pörgősebb zene illik rájuk, de nekem mindig sikerül beletalálnom a közepébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...