Az idei Oscar

Mivel, túl mélyen nincs benne a honlap a filmes dolgokban, (pl.: semmi poszt nem volt egy Oscar jelölt filmről, semmi jelölő lista meg-a-stb, egyedül egy "filmes oldalunk" van) így csak megemlítés szintjén, itt az Oscar győztes:
Csak a pontosság kedvéért: Legjobb film, Legjobb rendező, Legjobb fő szereplő, Legjobb eredeti forgatókönyv. (Sajnos pár filmet még nem láttam a jelöltek közül kb 2-3 mat, de...)... Én teljesen meg vagyok elégedve mind a 4 díjjal, hogy ez a film kapta, bár a legjobb férfi mellékszereplő díjat hiányoltam, de film/rendező/főszereplő díjat, ha nem ők kapták volna meg, teljesen felháborodtam volna.

Aki még nem látta nézze meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...