Hogy mik történnek....(From the Diary)

A minap már a 3. ember szidott le, mert nem válaszoltam az smsére. Mire finoman végig gondoltam, hogy a csoda Xperiám nem fogadott már lassan 3 hete sms-t. Végül egy célzottan küldött sms-t se kaptam meg, ami bizonyította a dolgot. Hát kalandra fel, go to T-mobile. Ott úgy is sok "szakember" van, akik tökre értenek a mobilokhoz.
 Közösen kivettük az aksit az eladóval, visszatettük. ( Erről egy IT Crowd-os poén jut eszembe) Hát semmi.
Erre a második lépés: szoftverfrissítés. Amivel ugye minden adat elveszik.
Mondom oké, haza megyek lementem amit tudok és akkor üsse kő, jöhet a dolog. Letöröltem pár progit (nem hiszem, hogy ez volt a kulcs) És csodák csodájára egyszer csak hallom az sms jelző hangot. Egy-két ellenőrző sms küldés, és újra tud fogadni a kicsike. Na akkor most mi történt??
Mi ez a SHIT?! Vírusos lett a kicsike, és 3 hét után kiheverte és most egészséges? Ezek szerint... lement a láza a telónak, az orra sem folyik már, a hányás fosáson meg túl van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...