Infósáv - Kész a Google+...

...avagy lehetünk függők két anyagtól?

Hogy mi ez a Google plus? Csúnyán mondva: anti-fészbúk. Szebben: a facebook egyeduralmát megdönteni kívánó új oldal a Google-től. Ugye már írtam a pár hete megjelent "+ gomb"-ról itt. És most már az egész honlap elkészült (a prototípus). A legnagyobb célja az embereket és megosztásaikat, lájkjaikat körökbe helyezni, amit ugye a  facebooknak nem sikerült. (amit megosztasz azt mindenki látja és amit gondolom sokan tapasztaltunk, az üzenőfalunk el van ömlesztve "spamekkel", azaz számunkra nem fontos és teljesen érdektelen dolgokkal.)

Tehát a körökket alakíthatunk ki, beállíthatjuk, hogy hol mi jelenjen meg a "körről" és rólunk mi jelenjen meg a körben, ezzel elkerülve a kínos hsz-ket édesanyáktól egy durva buli kommentje után.

Egyik vicces funkció, hogy beállíthatjuk magunkat "semmittevőnek" és random módon épp másik semmittevő ismerőseinkkel összedob egy chat/videó chat szobába, ezzel szimulálja az utcán való összefutást ismerőseinkkel. (ez jól hangzik, ellenben nagyon durván is... ezután ruhákra sem lesz szükségünk, mert tényleg nem tesszük ki a lábunkat az utcára és a való világba.) Egyébként ezzel az opcióval még a Skype-nak is picit bemutatnak.

És hogy ez mennyire lesz nyerő?
Csak a saját szemszögemből indulok ki; myvip volt az első ilyen oldalam. Bejött az iwiw, rövidesen áttértem annak a használatára, mert ott több ismerősöm volt aktívabb. Majd a myvipre be se léptem heteken át. Jött a facebook, hasonló megtérés történt. (annyira, hogy törtöltem is magam a másik kettőről, mert minek, ha nem használod, nem?)
Mit tehetünk?
Na most vagy mindenki áttér ide, vagy ellenkezőleg; ez is egy lesz a sok közül. Mert hogy az emberek nem fognak fenn tartani két közösségi szájtot, abba biztos vagyok. Így is sok időt elvesz ez az egy is, függők már csak tudhatják...


Olyan ez szerintem, mint a blogolás vagy épp egy karakterrel való játék. Egyet csinálsz tiszta szívből, a többire úgy se marad majd elég erőd és időd. Meg amúgy is, ahol több ismerősöd lesz, és ahol az ismerősök többet vannak online úgy is oda mész te is majd. Szerintem nem lehet két sikeres közösségi oldal egyszerre, ahol ennyire "online-nak kell lennünk". Ha valaki meg tud cáfolni kérem tegye meg, mert kiváncsi vagyok, hogy mi miatt lehetne sikeres egyszerre a kettő oldal. Ötleteket várom :)

Amúgy itt a Google plus oldala.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...