Retro zene: Eiffel 65 / from the Diary

Ezzel a bejegyzéssel egy új "sorozatot" indítok retro címke alatt. Szerintem lassan így 2012-ben eljutottunk odáig, zeneileg is, hogy a 2000. év környéki zenék is már megkaphatják ezt a jelzőt. Lehet, hogy a zenészek ezzel vitatkoznának, de én mégis így érzem.

Szóval a minap eszembe jutott gyerekkorom egyik kedvenc bandája az Eiffel 65. A legelső eredeti CD-m is ettől a bandától volt. Biztos mindenki ismeri őket (legalább is a 90 előtt születettek) hisz elég felkapott banda volt anno. És hát úgy gondoltam simán megérdemelnek egy posztot, remélve, hogy másnak is sikerül a zene által régi emlékeket előhozni.
És ahogy többnyire szoktam, nem a befutott számukat linkelem, hanem az én kedvencemet. A Loosing You-t.

Csak hogy a kedvencből kettő van, és nem tudtam választani. Szóval ha valaki a mai zenei ízlésnek megfelelően nem kapcsolt el az előző szám után, annak itt a másik. Egy dal arról, hogy hova lettek a 80-as évek dallamai.
Szóval igen. Volt ilyen korszakom is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Start typing! - Nem jelenik meg azonnal, először elküldjük moderálásra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...